دارو برای درمان حملات مکرر به سندرم نفروتیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دارو برای درمان حملات مکرر به سندرم نفروتیک وجود دارد

پردنیزون، کورتیکوستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی اغلب به منظور درمان سندرم نفروتیک، اما بزرگترین نگرانی برای این بیماران حملات مکرر بیماری است. برخی از دارو برای مقابله با این مشکل وجود دارد؟

اول، مواد مخدر باید از معایب این داروها ذکر شده در بالا غلبه بر.

سندرم نفروتیک یک اختلال معمول گلومرولی است که توسط واکنش های التهابی در کلیه ایجاد می شود، و سپس مقدار زیادی از نشت پروتئین در ادرار، تشکیل پروتئین است. برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین و مدیریت پیشرفت سندرم نفروتیک، پردنیزون اغلب استفاده می شود، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. با این حال، این داروها با کاهش نسبت به تنظیم سیستم ایمنی بدن کار می کنند. بنابراین، هنگامی که بیماران دوز خود را کاهش دهد و یا حتی داروهای خود را متوقف، سندرم نفروتیک به راحتی می افتد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که کلید جلوگیری از عود این بیماری است برای از بین بردن عوامل بیماری زا و عادی سیستم ایمنی بدن.

دوم، سعی کنید برای پیدا کردن که داروهای مفید هستند.

با توجه به شرایط فوق، داروها و درمان های خاص برای این بیماران مفید می باشد. تا کنون، چند درمان های موثر و ایمن در درمان این بیماری به اثبات رسیده است. آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و درمان خون اپراتور Claro آلودگی.

سوم، یاد بگیرند چه این درمان ها می توانید انجام دهید برای درمان سندرم نفروتیک.

از آنجا که این روش های درمانی جوهر طب چینی و طب غربی جذب کرده اند، در درمان این نوع بیماری کلیه از ریشه تمرکز می کنند. از یک طرف، می تواند کمپلکسهای ایمنی، عوامل بیماری زا از بین بردن، و سلول های اختلال کلیه تعمیر، به منظور تسهیل پروتئین و سایر علائم شوند. از سوی دیگر، آنها می توانند سیستم ایمنی بدن را به حالت طبیعی و جلوگیری از عود بازده NS.

در نهایت، سعی کنید برای انتخاب یک برنامه درمانی مناسب.

برنامه ریزی دقیق از درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. اگر شما نیز از این بیماری رنج می برند، شما می توانید گزارش آزمون خود را بگویید. پس ما می توانیم بهترین گزینه برای درمان شما تصمیم می گیرید.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: